طراحی لوگو با هوش مصنوعی

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

طراحی لوگو با هوش مصنوعی چگونه است؟ آیا طرح های هوش مصنوعی به تنهایی  باعث هویت سازی برند ما خواهد شد؟ آیا هوش مصنوعی طرح جامعی را به ما می دهد؟

این تنها بخش کوچکی از سوالات شما راجب طراحی لوگو با هوش مصنوعی می باشد. در واقع بسیاری از افراد جامعه فکر می کنند با وجود هوش مصنوعی دیگر نیازی به حضور نیرو های انسانی نیست در صورتی که هوش مصنوعی تنها قادر به کمک کردن به ما در مراحل کارهایمان می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر راجب این مسئله صحبت کنیم.

هوش مصنوعی چیست؟

در واقع هنگامی که صحبت از هوش مصنوعی می شود بسیاری از افراد فکر میکنند که هوش مصنوعی همان ربات های بی احساسی هستند که برای سهولت و راحتی ما در انجام کارها به وجود آمده اند و قرار است به زودی جایگزین انسان ها شوند.

هوش مصنوعی Artificial intelligence که به طور مخفف آن را AI نیز می‌نامند، در واقع تکنولوژی است که قابلیت فکر کردن دارد. در واقع هنگامی که در صفحات مجازی چرخ می زنیم و یا زمانی که چیزی را جست و جو می کنیم در حال استفاده از هوش مصنوعی هستیم انقدر این استفاده نا ملموس است و به آن عادت کرده ایم که در آن لحظه حس نمی‌کنیم.

در واقع هوش مصنوعی در پی یکسری اهداف می باشد که بر سه پایه استوار است:

  1.  یادگیری
  2.  استدلال
  3.  درک

هدف اصلی هوش مصنوعی تولید ماشین های هوشمندی است که توانایی انجام وظایفی که نیازمند هوش انسان است را داشته باشند. ما در این مقاله چندین نمونه از سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی را به شما ارائه خواهیم داد اما باید بدانید که برای داشتن یک لوگوی عالی که مطابق با سیستم شما باشد و هویت برند شما را بسازد احتیاج به طراحی اصولی دارید.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی
طراحی لوگو با هوش مصنوعی

معرفی طراحی لوگو با هوش مصنوعی

یک برنامۀ هوش مصنوعی لوگو‌ساز یک ابزار آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی، لوگوی مناسب برای کسب‌وکار یا برند خود طراحی کنید. در این قسمت به چندین سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی مصنوعی خواهیم پرداخت که عبارتند از:

 Looka Logo Maker

در واقع لوکا یک سرویس آنلاین می باشد که با بررسی شرایط بازار و شرایط صنعت شما لوگوی مناسب را به شما ارائه می دهد شما کافیست که شعار برند خود را اضافه کنید و یک لوگوی به یاد ماندنی را داشته باشید. یکی از قابلیت های جالبی که دارد امکان ویرایش است. شما می توانید به راحتی لوگوی خود را ویرایش کنید.

از قابلیت های برجسته دیگر آن می توان به نمایش بیش از ۳۰۰ گزینه فونت در سبک‌های مختلف، از جمله دست‌نوشته، قدیمی، بدون سرخط و غیره اشاره کرد همچنین توانایی تولید بیش از ۷۵ لوگو در چند دقیقه می باشد.

DesignEVO برای طراحی لوگو با AI

یکی دیگر از برنامه های طراحی لوگو با هوش مصنوعی DesignEVO می باشد این برنامه دارای تنوع و امکانات بسیار ویژه ای برای شخصی سازی لوگو می باشد شما می‌توانید از صدها الگو، رنگ، فونت و نماد برای بهبود و افزایش جذابیت لوگوی خود استفاده کنید البته باید به این مسئله توجه کنید که تمامی این لوگوها با کیفیتی پایین تهیه کنید.

ازویژگی های این لوگوساز مشهور می توان به میلیون‌ ها آیکون وکتور رایگان برای اضافه کردن به لوگوها اشاره کرد.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی  Wix Logo Maker

این هوش مصنوعی در واقع یکی از محصولات Wix است که به کمک شما می آید تا یک لوگو به نسبت خوب را داشته باشید. این سایت برای طراحی وب سایت ساخته شده است و.  کاربردی مختلفی دارد که یکی از آن ها طراحی لوگو است.

بعد از ساخت لوگو می توانید اشکال، رنگ ها، حالت ها و… را داشته باشید از بارزترین قابلیت این وب سایت  ویرایش بیشتر در برنامه‌های گرافیکی مثل Gimp و Adobe Illustrator است و برای ایده گرفتن طراحان لوگو مناسب می باشد.

Tailor Brands Logo Maker

جالب است بدانید که این برنامه تنها برای طراحی لوگو نیست و شما می توانید به مدیریت کسب و کار خود بپردازید و امکانات بسیار زیادی را برای شما فراهم کرده است که یکی از آن ها طراحی با هوش مصنوعی است.

این پلت‌فرم پس از طراحی لوگو، به شما در سایر نیاز های برندینگ کمک می‌کند. برای مثال، شما می‌توانید با لوگوی خود، وب‌سایت، کارت ویزیت، تبلیغات و غیره را طراحی کنید.

LogoAI برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی

LogoAI یکی دیگر از برنامه های طراحی لوگو با هوش مصنوعی است که رابط کاربری آسانی را دارد که تنها با کلیک و رها کردن طرح‌ها می توانید لوگوی مورد علاقه خود را بسازید. این پلت فرم از قابلیت های ویژه ای بهره می برد که عبارتند از:

  • دارای بیش از ۵۰ فونت برای انتخاب، از جمله فونت‌های گوگل
  • امکان سفارشی‌سازی فونت
  • امکان انتخاب رنگ بین هفت طرح رنگ اصلی با گزینه انتخاب رنگ سفارشی
  • امکان ذخیره لوگوها با فرمت‌های PNG، SVG و PDF
  • امکان دانلود لوگو به صورت ویدئو یا GIF متحرک

طراحی لوگو با هوش مصنوعی brandmark.io

یک ابزار برای طراحی لوگو می باشد که می‌توانید به سرعت و با کیفیت بالا یک لوگوی منحصر به فرد و حرفه‌ای برای برند خود طراحی کنید. مهم ترین ویژگی که این سایت دارد کیفیت بالایی می باشد که لوگو پایانی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، لوگوهای ساخته شده در این سایت با بهینه‌سازی سئو، به شما کمک می‌کنند تا در جستجوی گوگل و بهبود سئو برای برند خود به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی logoai.com

یکی از سایت‌های طراحی رایگان لوگو، LogoAi است؛ این ابزار هوش مصنوعی به جای طرح‌های از پیش آماده، طی گام‌های زیر یک لوگوی سفارشی برای شما طراحی می‌کند.

  • وارد سایت logo Ai شده و Let`s make a logo را بزنید.
  • در این مرحله باید نام لوگو و یک شعار درباره کسب و کار خود بدهید که این بخش optional یا اختیاری است. سپس دکمه continue را بزنید.
  • بعد از آن صنعتی که کسب و کارتان در آن مشغول است را انتخاب کنید؛ برای مثال تکنولوژی.
  • در این مرحله از طراحی لوگو با هوش مصنوعی پالت رنگی که با رنگ کسب و کار شما سازگار است را انتخاب کنید.
  • در بخش بعد استایل و فونت لوگو را مشخص کنید (در این قسمت به شما نشان می‌دهد لوگوی کدام شرکت‌های معروف بر اساس استایل موردنظر هستند. این مساله کمک می‌کند استایل فونت را بهتر انتخاب کنید.
  • یک لیست از لوگوها به شما نشان می‌دهد که امکان لایک، ذخیره و ویرایش آن را خواهید داشت.

چگونه با استفاده از هوش مصنوعی لوگوی خود را بسازید؟

سایت ها و اپلیکیشن های بسیار زیادی برای طراحی لوگو وجود دارند که شما می توانید با انها یک لوگو طراحی کنید تنها کافیست وارد اپ و یا وب سایت شوید و مشخصات برند خود را مشخص کنید( مشخصاتی مانند:رنگ لوگو، حوضه کاری، هویت برندو…) تا بهترین لوگو را داشته باشید همچنین با اضافه کردن شعار های تبلیغاتی لوگوی خورا حرفه ای تر کنید.

جمع بندی

همان طور که گفتیم طراحی لوگو با هوش مصنوعی به تنهایی کافی نیست زیرا از هویت برند شما به خوبی باخبر نمی شود برای درک بهتر طراحی لوگو می توانید به صفحه طراحی لوگو سایت امپرو مراجعه فرمایید مجموعه ما در تلاش بوده تا بهترین لوگو ها را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید به خوبی برند خود را در ذهن افراد جای گذاری کنید.